maandag 26 maart 2012

Flower Power

Afgelopen weekend heb ik, zoals vele anderen, heerlijk genoten van het zonnetje! En bij dat zomerse gevoel horen bloemen.
Zaterdag heb ik eerst mijn balkon een zomerlook gegeven, waardoor ik geïnspireerd werd voor deze kaarten:
Het 3D-knipvel is wederom van Quincy, wat een leuke plaatjes zitten daarbij! De achtergrondjes zijn allemaal van Action, evenals het witte vilten kant (zelfklevend! echt een aanrader). De bloemetjes heb ik geponst (twee verschillende vormen/formaten) en vastgezet met een mini-splitpen. De zilverkleurige spacers maken het extra leuk, zo als het hart van de bloem. De kaart heb ik afgemaakt met een Gefeliciteerd-stempel van Marianne Design en roze Pearl Drops.

Ik ben gek op Hortensia's, heb er ook twee op mijn balkon staan (een witte en een blauwe). Het bovenstaande 3D-plaatje is van Wekabo. De achtergrondjes zijn van Action, behalve de blauwe met bruine Polkadots. Die zijn van: http://marjoleinesblog.blogspot.com/ (via de Knotsgekke Kaartenbeurs). De houten bloemetjes, het groene randje en het labeltje maken de kaart af.

Hieronder nog een sfeerimpressie van ons balkon. Het begint al aardig fleurig te worden! En onze lieve poes vond vooral het kattengras erg mooi :).


Lieve lentegroetjes,

Linda

1 opmerking:

  1. Gave kaartjes, mooie hortensia~!
    Je balkon ziet er lief en schattig uit.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.