zaterdag 5 mei 2012

Baby Boy

Eerder heb ik al een meisjeskaart geplaatst, voor mijn zwangere nichtje. Maar omdat het tot op het laatste moment spannend zal blijven wat het geslacht van de baby is, heb ik nu dan ook een jongenskaart gemaakt. Stiekem denk ik dat het ook daadwerkelijk een jongetje wordt, maar over ruim een maand zullen we het weten. Ach, uiteindelijk maakt het ook niet uit. Als het maar gezond is en het wordt zeker weten een mooi en lief kindje.


Ik heb vandaag weer wat nieuwe knutsels geshopt. Waaronder het achtergrondpapier en de knoopjes die ik voor deze kaart gebruikt heb. Deze komen van Boekenvoordeel. Ik vind het zulke vrolijke, zomerse kleurtjes! Onderaan dit blogbericht vind je al de nieuwe aankopen van vandaag. Hieronder eerst nog wat details van de kaart. 


Alle nieuwe spulletjes zijn van Boekenvoordeel: A4 -papier (crème, wit en blauwtinten) en achtergrondpapiertjes in dezelfde kleurstellingen, papieren roosjes in rood en wit, gave cupcake clearstamps (waar ik heel erg blij mee ben) en tot slot knoopjes en kant. Ik kan er weer tegen aan dus! Morgen wordt mijn knutseldag :).


Fijn weekend allemaal en tot snel weer.

Liefs,

Linda


4 opmerkingen:

  1. Wat is dit een schatje zeg!!! Super leuk, schitterende details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card... Fabulous colours and the images are just perfect...Hugs May x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere keer denk ik, dit is de mooiste kaart die ze heeft gemaakt. En nu ook weer. Jij overtreft steeds jezelf. Hij is weer supergoed gelukt. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.