donderdag 14 juni 2012

Colorful

Deze kaart heb ik gemaakt als gastdesigner voor Scrap Cards Challengeblog. Ik mocht gastdesigner zijn omdat ik de vorige challenge gewonnen had! Echt heel leuk dat ik een voorbeeldkaart voor de volgende challenge mocht maken.


De achtergrondpapieren zijn allemaal van Action, het 3D-plaatje van Quincy en het stansje weer van Marktplaats. De bloemetjes heb ik zelf gemaakt met hartjes-ponsjes en siliconenkit. De stempel is van Marianne Design.

De kaart is gemaakt aan de hand van de volgende sketch.


Doen jullie ook mee aan deze challenge? Je kunt meedoen tot 25 juni 18.00 uur.

Liefs,

Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.