zaterdag 9 juni 2012

Lovely Labels

Ik wilde jullie nog wat labels laten zien die ik de laatste tijd gemaakt heb.


Deze eerste heb ik gemaakt met een reliëfsticker van Action. Het hartje heb ik geknipt van achtergrond papier van Action. Het strikje is kant-en-klaar van Boekenvoordeel.


Dit label heb ik gemaakt voor aan het plantje dat we aan mijn ouders gegeven hebben toen zij terug kwamen van vakantie. De vorm komt van Sandra's Scrapsels. Weer eens wat anders!


Op dit derde label heb ik mijn nieuwe alfabet-stempels gebruikt. Die heb ik gekocht bij HobbyResort. Erg leuk zijn ze! Verder nog stansjes die ik via Marktplaats besteld heb en een vogeltje uit een knipvel van Quincy.



Dit labeltje heb ik opgehangen in ons halletje bij de voordeur. Het achtergrondpapier komt van Sweetly Scrapped en de sticker van Action. De stempels die ik heb gebruikt zijn van Boekenvoordeel, evenals het kantrandje.


Een theelabeltje! Gemaakt met een schattige theekopstans, achtergrondpapier van Action, Pearl Drops en rhine stones.



Tot slot label nummer zes: een lente-label. Vogeltjes en bloemetjes, zoals in veel van mijn creaties!

Liefs,

Linda


1 opmerking:

  1. Wat een geweldige labels heb je gemaakt!
    Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.