vrijdag 13 juli 2012

Vintage Vlinder

Zoals de meesten van jullie ben ook ik in de zomermaanden wat minder actief op freubelgebied. Wel heb ik deze kaart gemaakt voor de tante van mijn vriend.


Het is een vintage vlinder kaart geworden. Met houten vlinders van Xenos en een mooie vlinderstans die ik via Marktplaats heb. Verder ben ik gek op het achtergrondpapier van Kaisercraft en de schattige kantrandjes van Boekenvoordeel!

Hieronder zie je nog wat details van de kaart. Ik heb de vlinderafbeelding trouwens met twee kruisjes vastgenaaid, alleen zie je dat niet heel goed op de foto.


Ondanks de misschien wat rustigere zomermaanden, blijf ik zeker knutselen, dus laat mijn blogje niet in de steek :).

Fijn weekend!

Liefs,

Linda


4 opmerkingen:

  1. Ik ben in de zomer juist wel heel actief op freubelgebied. Zeker nu in deze zomer ;). Leuk kaartje met die houten details en je kruissteekjes zijn wel opgemerkt hoor! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Linda! En wat een prachtige vlinderstans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vintage kaart!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook al zo dol op de houten vormen! Ik heb sterren, hartjes, huisjes en letters, maar ik vind jouw bloemen en vlinders ook erg leuk! Ik las in je blogtekst dat jij ook knutseldates met je moeder hebt, gezellig is dat he. :-) Mijn oude slaapkamer is sinds ik samenwoon met mijn vriend omgetoverd tot knutselkamer, dus daar zit ik 1 a 2 dagen per week lekker te rommelen met mn moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.