donderdag 2 augustus 2012

Trouwdag

Afgelopen week was de trouwdag van zowel mijn ouders als van mijn schoonouders. Voor beiden heb ik een kaart gemaakt die ik gebaseerd heb op een voorbeeld dat ik op Pinterest tegenkwam.

Ik heb twee hartjes geknipt uit zwart papier, dan nog een iets kleiner wit hartje erop. Voor het dames-hartje nog een bloemetje op de jurk en op het heren-hartje van zwart papier een jasje en een strikje van lint. Vervolgens heb ik deze op een kaart geplakt; het achtergrondpapier komt van Boekenvoordeel en de stans via Marktplaats. Voor beide kaarten heb ik het aantal jaren erop gestempeld en nog een lintje en een kantrandje (van vilt, van de Action) gebruikt.

De eerste kaart was voor mijn ouders, zij waren gisteren 32 jaar getrouwd.



Deze tweede kaart was voor mijn schoonouders, die afgelopen vrijdag 28 jaar getrouwd waren.



Ik was zelf ontzettend blij met het resultaat, was echt trots op mijn creaties (en dat ben ik niet zo snel, want ik ben wel kritisch) en gelukkig waren de ontvangers dat ook! En daar gaat het uiteindelijk om!

Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

  1. Ik snap wel dat je blij bent met deze kastjes, ze zijn LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We waren heel blij met deze mooie kaart. Het is een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.