dinsdag 30 oktober 2012

De Beste Wensen

Iedereen bedankt voor alle leuke berichtjes elke keer. Zo leuk om te lezen! En extra bedankt aan mijn volgers. Dit maakt het extra leuk om kaartjes te maken en te posten!

Jeetje, wat een inspiratie toch op Pinterest. Zo verslavend veel voorbeeldkaarten! Ik krijg er geen genoeg van; helaas veel te weinig tijd om ze ook allemaal zelf te maken, al zou ik dat nog zo graag willen. Jullie zouden ook eens een kijkje moeten nemen. Via de banner rechts in mijn balk kom je op mijn profiel en je kunt ook gemakkelijk doorklikken naar anderen.



Een handige kaart om papierrestjes op te maken is dit. Zelf heb ik dan ook allerlei kerstpapiertjes van vorig jaar (en alweer wat nieuwe restjes van dit jaar) hiervoor gebruikt. Ook het kerstplaatje had ik nog liggen. Ik hoop dat ik op de KreaDoe mee van dit soort plaatjes kan vinden! Kerst en niet-kerst... erg gemakkelijk en leuk! Raffia kun je trouwens echt goedkoop scoren bij Action en Xenos en ze hebben allerlei leuke kleuren. Ik vind het wel een leuke afwisseling voor lint en touwtjes.

Liefs,

Linda


3 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje Linda, leuk met die raffia en idd super om restjes op te maken!
    Ik doe ook veel ideetjes op op Pinterest,maar spijtig genoeg ook te weinig tijd om alles te maken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje Linda, super mooi!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, het raffia heb je leuk verwerkt op je kaart. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.