woensdag 10 oktober 2012

Herfst!

Afgelopen weekend hebben we heerlijk genoten van ons familieweekend in de Ardennen. 12 man sterk hebben we daar ontzettend veel plezier gehad: gebarbecued, gekart, gewinkeld, spelletjes gespeeld, sauna etc etc. En omdat ik de enige was die Frans spreekt, mocht ik het hele weekend tolken. Lekker hoor die Franse taal!

Om mijn oom en tante en nichtjes te bedanken voor dit gezellige weekend, wil ik hun graag dit kaartje sturen. 


Het papier op de achtergrond is van een cadeautasje, de andere papiertjes zijn van Boekenvoordeel. Zelf heb ik de pompoen geknipt en daarop wat blaadjes van een standje geplakt. Nog een mooi strikje in de hoek, wat knoopjes en merci op de pompoen en klaar was mijn kaart weer. 

Deze kaart doet mee aan Challenge 158 van Dutch Card Lovers: 'Maak een kaart/project in de Herfst/Halloween kleuren'. En aan Challenge 4 van Live And Love Crafts: 'Halloween and/or Autumn colours'.

Hopelijk kom ik vanavond ook nog even toe aan freubelen, want ik heb nog 101 ideeën!

Liefs,
Linda

9 opmerkingen:

  1. Leuk, vooral die Scrabble-letters! De letters op mijn kaart heb ik gemaakt met een stanslat van Tim Holtz.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje, supers!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een geslaagd weekend, Linda, fijn! En wat een leuk kaartje heb je gemaakt voor je oom en tante, daar zullen ze blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke herfstkaart, mooie herfstkleurtjes heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke herfstkaart erg mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, super. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Linda,
    What a sweet little pumpkin and gorgeous Autumn colours. Thanks for joining the LLC Challenge this month!

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card! Wonderful autumn colours :)

    Thank you for playing with us at LLC October challenge :)

    Hugs, Karita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful fall card! Thanks for joining us at the LLC challenge this month! Hope to see you back in the november challenge! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.