zaterdag 27 oktober 2012

X-mas

Het is alweer even geleden dat ik kaartjes gepost heb. Ik had er wel alweer wat gemaakt maar nog geen tijd gevonden een foto te maken en ze op mijn blog te zetten. Hierbij alvast weer eentje:


Een wat eenvoudige/strakke kerstkaart. Ik had laatst bij Zeeman een aantal stickervellen met het alfabet gekocht en deze wilde ik graag eens gebruiken. Verder komt het papier van Trekpleister, het kantrandje van Boekenvoordeel en het belletje dat aan het strikje hangt komt van Xenos. Tot slot heb ik nog glanzende sneeuwvlokken op de kaart geplakt.

Gaan jullie trouwens ook naar KreaDoe? Ik ga zondag 4 november met mijn moeder. Nog even wachten, maar ik verheug me er ontzettend op!

Liefs,

Linda

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje, Linda.
    Denk niet dat ik dit jaar naaar de Kreadoe ga. Ga wel in die week scrapshoppen met m'n vriendinnen.....dus komt helemaal goed :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.