donderdag 15 november 2012

Nogmaals Eline's Winterhuis

Net als bij het vorige kaartje heb ik weer het papier van Eline's Winterhuis gebruikt. Ik vind het zulk mooi papier, dat het eigenlijk verder weinig nodig heeft om tot een mooi kaartje te komen! 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Design papier: Eline's Winterhuis
- Houten sterretjes: Xenos
- Stempel kerstboom: Eline's Winterhuis
- Stempel 'Best Wishes': Action
- Kantrandje: Boekenvoordeel

Nou, morgen nog een dagje werken en dan is het alweer lekker weekend. Wat zijn jullie plannen?

Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.