maandag 3 december 2012

Happy Birthday

Voor de oom van vriendlief maakte ik deze kaart. Ik vind het toch altijd lastiger om kaarten te maken voor heren dan voor dames. Maar door een kaart op Pinterest kwam ik op dit idee. Toch erg leuk effect die scrabble -letters?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kastanjebruin
- Designpapier: Boekenvoordeel (geblokt en gestreept)
- Designpapier: Kaiserkraft Vintage Timeless
- Scrabble letters: Pinterest, zie onderaan dit blogbericht
- Knoop: eigen voorraad


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs,

Linda


5 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.