maandag 14 januari 2013

Hoera een bloemetje

Jippie, mijn dag kan niet meer stuk! Vriendlief heeft vandaag zijn scriptie met succes verdedigd en mag zichzelf nu Master noemen. En alsof het niet beter kan, ben ik zelf uitgenodigd voor een tweede gesprek in de sollicitatieprocedure. Heb vier anderen van me af weten te schudden, dus ben trots op ons allebei!

Dit vrolijke kaartje past wel in mijn goede humeur. Helaas een wat donkere foto, maar gelukkig blijft het toch alweer iets langer licht buiten!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier: Prima Marketing - Doodle Deux
- Stempel 'hoera': Trekpleister
- Stempel 'swirl': The Paper Company
- Stans bloem
- Houten bloem
- Druppel transparant

Deze kaart doet mee aan de challenge bij Dutch Card Lovers, waarbij je kaart gebaseerd moet zijn op onderstaande sketch:


Nu een klein feestje bouwen hier in huis! 

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Voor jullie allebei natuurlijk. Dat zijn goede opstekers! Je kaart is leuk geworden. Bijzonder papier is dat, mooi donker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nieuwtjes, gefeliciteerd, en jij veel succes met de volgende ronde!
    En wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor allebei en succes met de 2e ronde van je sollicitatie.
    Je kaartje is super. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allebei....ik hoop dat jij die baan krijgt!
    Je kaartje is ronduit prachtig!!!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je vriend!
    Ik vind je kaart super!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou beide gefeliciteerd dan en je hebt een mooi kaartje gemaakt. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd beide
    mooie uitwerking vd sketch
    bedankt voor je deelname bij dcl
    grmiriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.