maandag 21 januari 2013

Stukje Zeilen?

O ja, nog 1 kaartje om te laten zien! Daarna laat ik jullie een paar daagjes met rust :). In elk geval tot donderdag want tot die tijd heb ik niet echt tijd om te knutselen

Dat zal ik trouwens wel een beetje gaan missen, zo'n vrije dag in de week; ik werk nu 4 dagen. Straks in mijn nieuwe baan werk ik fulltime, al ben ik dan 's avonds wel eerder thuis.

Voor een oom van vriendlief maakte ik deze kaart. Hij is gek op zeilen en ze hebben zelf ook een zeilboot, dus dat moest terugkomen op mijn kaartje.
Morgen is zijn verjaardag, maar hij weet toch niet af van het bestaan van deze blog, dus ik kan hem al veilig plaatsen.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kastanjebruin
- Designpapier (tekst, postzegels en landkaart): KaiserCraft - Vintage Timeless
- Designpapier (ruitjes en streepjes): Boekenvoordeel
- Stans zeilboot
- Brads 'schroeven': via KreaDoe
- Stempel 'gefeliciteerd': Boekenvoordeel

De kaart doet mee aan deze challenges:
Friday Mashup: Birthday & brads
Seize the Birthday: onderstaande sketch
Creative Creations: Keep it simple



Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Hele mooie mannenkaart.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great masculine card! LOVE the sailboat image! If you have some time, I'd love to see what you would make of our challenges at Inkspirational and Technique Tuesday! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful use of the sketch and muted colours. Thanks for sharing with us at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your masculine card! Those screw brads are awesome. Thanks for joining the Friday Mashup this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en toepasselijk kaart voor een man!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke mannenkaart!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for joining us at Seize The Birthday this week
    Jen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great masculine card! Love the papers you used! Thanks for playing along with us at the Friday Mashup this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute.. I love the Sailboat. Thanks for joining us at the Friday Mashup.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.