woensdag 13 februari 2013

Liefde

Nog maar een kaartje gemaakt in het kader van Valentijnsdag. Eigenlijk draait het hier altijd om, maar op deze dag nét dat beetje extra: Liefde!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart grijs
- Designpapier: Authentique - Uncommon
- Doily
- Vilt: Kruidvat
- Zwart garen
- Stempel 'Liefde': Boekenvoordeel

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Totally PaperCrafts: Love / Valentine
The Pink Elephant: Love is in the Air
Flourishes: Put a Heart on it
Belli Challenge: Valentine / Hearts
Crafts and Me: Use a Doily

Gaan jullie nog iets doen voor Valentijn? Vriendlief en ik gaan lekker een weekendje weg; naar Maastricht. Daarnaast hebben we voor elkaar (althans, ik voor hem) nog wat leuks gekocht. En ik ga nog één van mijn kaartjes uitzoeken om aan hem te geven.

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Linda, heel leuk dat kleine hartje gestikt op het vilten hart!
    Ook je kaartje hieronder vind ik super in die kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, Linda, leuk gedaan met vilten hart!
    Gezellig 'Valentijnsweekend' gewenst en leuk dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and design.
    Thanks for entering Totally Papercrafts Challenge this week. Hope you play again.
    Hugs
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit een leuke kaart Linda.
    Superleuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very sweet card. Thanks for joining us at the FTTC. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan Linda! Mooi met het vilten hartje erop! Leuk dat je weer meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi romantisch papier in een bijzondere kleurcombinatie heb je gebruikt! Leuk ook zoals je de doily en het hart hebt verwerkt.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the way you used the doily on this creation. Thanks for sharing on the Belli Challenge for Valentine/Hearts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful! Thanks so much for playing along with us at The Pink Elephant!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous heart creation Linda! Thanks for playing along with us at Flourishes this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.