zaterdag 20 april 2013

Zoete Liefheid

Vandaag had ik weer eens een knutseldate met mijn moeder. Daarbij maakte ik onderstaand kaartje, lekker zoet!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: My Mind's Eye - Love Me
- Stempel harten: Inkadinkado - Hearts
- Embossingpoeder rood: Boekenvoordeel
- Stans alfabet: Joy Crafts 6002/0139
- Kantrandje: Boekenvoordeel
- Knoopjes: Dovecrafts
- Washitape op de hoekjes: Action


De kaart is gebaseerd op de sketch van Fetch A Sketch, waarbij ik ook aan de challenge mee doe.
De rest van de dag lekker buiten in de tuin bij mijn moeder gezeten en net nog even bezig geweest mijn balkon lenteproof te maken. Heerlijk dat zonnetje!

Fijn weekend nog verder!

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Linda, leuke uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, vind het zoet wel meevallen, zeker niet tè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet and adorable card, Linda. Love all the pink and red.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd zeg! Leuke verwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty and fresh! Thank you for joining in at Fetch A Sketch – hope you can join us again for the next challenge! Fetch A Sketch Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.