woensdag 8 mei 2013

Veel Geluk in je Nieuwe Woning

Mijn 'schoon-oma', ofwel de oma van vriendlief, is laatst verhuisd. Om haar veel geluk te wensen in haar nieuwe woning, sturen we haar dit kaartje:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Marianne Design - Sweet Summer
- Stans huisjes: Marianne Design Creatable - LR0207
- Stempel 'veel geluk'
- Houten bloementjes: Xenos
- Kantrand: Boekenvoordeel

Het kaartje is geïnspireerd op een idee van Miranda dat ik laatst tegenkwam. Hier nog een detailfoto. Je ziet dat het roze huisje is gestanst uit parelmoer-papier.



Deze kaart doet mee aan de challenge 'lace' bij Crafts and Me.

En nog een warm welkom aan: Diane en Elisabeth!

Morgen Hemelvaart, lekker een dagje extra vrij. Ik hoop dat ik dan ook nog fijn aan de slag kan met al mijn knutsels!

Fijne avond.

Liefs,

Linda








2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat een van mijn kaarten je heeft geïnspireerd! Je hebt er een gezellige verhuiskaart van gemaakt, leuk zo in het roze. Freubelse op deze vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje!! Die huisjes blijven zó leuk! Succes met de challenge!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.