dinsdag 4 juni 2013

3x Bloemen, 3x My Mind's Eye, 3x Anders

Bij Cards and Scrap is nu de superuitdaging 'Flower Power - drieluik'. Toevallig was ik, toen ik de uitdaging zag, bezig met het derde kaartje in dit bericht. Ik vind het papier erg mooi, dus ik dacht: hier ga ik de uitdaging mee aan. Het was geen straf om drie keer hetzelfde papier te moeten gebruiken.

Ik heb nu dus met My Mind's Eye - Lost and Found 3 - Oliver drie verschillende kaarten gemaakt. Iedere keer was het thema: bloemen, bloemen, bloemen!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart Kraft
- Designpapier: My Mind's Eye - Lost and Found 3 - Oliver
- Stans cirkel: Cart-Us 0101
- Stans bloem: Joy Crafts 6002/0160
- Stans takje: via Marktplaats
- Kant: Marianne Design
- Stempel en tabje: Collectable Marianne Design COL1314


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart Kraft
- Designpapier: My Mind's Eye - Lost and Found 3 - Oliver
- Stempel bloem: Action
- Stempel 'birthday wishes': Eline's Huis
- Stans swirl: Marianne Design LR0119
- Pearl Drops
- Kant met kralen: Maya Arts


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart Kraft
- Designpapier: My Mind's Eye - Lost and Found 3 - Oliver
- Bloemen: zelf geknipt
- Stempel 'gefeliciteerd': Eline's Huis
- Tule
- Oranje-bronskleurige pailletjes
- Pearl Drops


Welke kaart vinden jullie het best gelukt?

Poes heeft haar keuze al gemaakt :)

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Ik vind de derde kaart ook het mooist! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste het mooiste....maar ze zijn allemaal prachtig hoor! En inderdaad wat een leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk deze serie! Ik ben weg van MME en vind het altijd heerlijk om met die mooie lijnen meerdere kaarten te maken. Verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie serie Linda, de derde kaart vind ik ook het leukst!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitwerking heb je ervan gemaakt. Leuk dat je met de Super Flower Power uitdaging van Cards & Scrap meedoet.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke bloemenserie, Linda, drie erg leuke kaartjes.
    Gezellig dat je mee doet met deze super uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke serie,ik vind de kleuren ook zo mooi!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuke serie bloemenkaartjes voor de Flower-Power- Superuitdaging!! Mooie papiertjes:) Bedankt voor het meedoen met de Superchallenge bij Cards&Scrap! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij de Superchallenge bij Cards & Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. these are awesome cards, hope you have a fabby weekend!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.