zondag 16 juni 2013

Bloemenfelicitatie

Naar aanleiding van de huidige sketch van Seize the Birthday heb ik deze kaart gemaakt:


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Marianne Design - Eline's huis: Dolls House & Pale Pastels
- Stans Hartje: Sizzix
- Stans Bloem: Joy Crafts 6002/0160
- Kant: Marianne Design - Vintage Lace
- Parelknoopje: Marianne Design
- Stempel 'gefeliciteerd': Boekenvoordeel
- Plakparels: Action


Hierbij de sketch:


Verder doet deze kaart nog mee aan de volgende challenges:
Marianne Design Diva's: Lace and Pearls
Papercraft Star: Inspiration Photo
Crafty Catz: Let's Go Pink
-Crealing: Bloemen

Hoi Marij, gezellig dat je mijn volger geworden bent!

Let op: voor alle creatievelingen die mij nu volgen via Google, deze functie verdwijnt binnenkort! Gelukkig is er Bloglovin' en kunnen we elkaar nog wel blijven volgen. Zie ook de button in mijn sidebar, waarop je kunt klikken om mij te volgen.

Fijne avond nog!

Liefs,

Linda

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Linda, mooie uitwerking van de schets!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, romantische kaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful! Thank you for playing along at Papercraft Star!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart, Linda, ik heb dat papier ook gekocht, zo mooi!
    bedankt voor je leuke reactie!
    de stempels zijn van Eline, maar ik heb ze al een tijdje, ik weet dat het babymeisje nog te koop is o.a. bij Knutsel en Zo (http://www.knutselenzo.com/a-22001591/eline-pellinkhof/eline-s-babies-ec0112-meisje/)!
    ik gebruik altijd Prisma of Derwent potloden om mijn afdrukjes in te kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en romantisch prachtig.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so pretty and i love the trim you used :)
    Thanks for joining us on Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty card, thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik hou van knopen, kant en bloemen. Maar dat wist je al... Nog even over het volgen: is het zo, dat de leeslijst van blogger verdwijnt en ook al die gezellige vierkantjes op je blog met al de volgers?? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lovely card and thanks for sharing with us at Crafty Catz this week with our pink challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gave kaart, ik vind hem echt prachtig!
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful, stunning birthday card!
    I was actually looking for some ideas for birthday cards for friends and I stumbled in "Seize the Birthday" challenge.
    Wonderful creations!

    Cheers xxxx
    Katty

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.