dinsdag 25 juni 2013

Cirkels

Eerder liet ik al een kaartje zien met hetzelfde ontwerp als degene die ik jullie vandaag laat zien: klik hier. Hetzelfde idee, maar toch weer heel anders!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart bruin
- Designpapier: Boekenvoordeel
- Ribbelkarton: Joy Crafts Corrugated Cardboard Small

- Stans circle: Cart-Us 0101

- Stans scalloped circle:Cart-Us 0102
- Knoop: via Marktplaats
- Stempel 'van harte..': Eline's Huis




Deze kaart doet mee aan de challenge die momenteel loopt op het SU-per Challengeblog. De opdracht hier is: cirkels.

En ik denk dat mijn sunburst card heeft gewerkt: volop zon hier vandaag. Heerlijk!

Tot slot wil ik Ank welkom heten. Gezellig dat je me bent gaan volgen.

Fijne avond nog allemaal!

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Ohw, maar deze is ook mooi gemaakt hoor. Toch weer heel anders idd.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Linda, succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje zeg, mooi papier ook. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk dit kaartje! Ook het papier is top! Ik ga het eens liften van jouw. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee en mooi in die bruintinten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.