donderdag 20 juni 2013

Donderdag Kerstkaartdag

Het is weer donderdag, dus maken we weer een kerstkaart! En dat het momenteel zo'n 30 graden is, ach dat doet er dan niet toe :). Zo'n kaart met sneeuwvlokken helpt misschien zelfs wel een beetje ter verkoeling hihi.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: Fancy Pants - Blissful Blizard
- Houten kerstboom: Trimcraft - Special Delivery Collection
- Houten sterretjes: Xenos
- Stempel 'Christmas Wishes': Action
- Plakparels: Action


De kaart doet mee aan onderstaande sketch-uitdaging: Bij Oma Dee




En ik ben vandaag op jacht geweest voor washi tape! Al heel wat leuks gescoord bij HEMA. Bij Wibra hier waren ze momenteel uitverkocht, dus of ik kijk morgen even bij een andere Wibra of anders wachten... want ze zouden wel weer binnen komen. Binnenkort zal ik de buit showen :). 

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Hoe krijg je het voor elkaar, een kerstkaart! Maar ja, je kunt maar vroeg genoeg beginnen hè. Leuk hoor, vooral die houten kerstboom. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!! En we houden gewoon vol!! Leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart!! En we houden gewoon vol!! Leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En? werkten de sneeuwvlokjes verkoelend? Je kaartje is wel erg leuk trouwens. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Wat een mooie kerstkaart weer. Leuk gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Leuke uitwerking van de sketch.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kerstkaart vind ik top Linda! Heel mooi gedaan met de schets van Bij oma Dee.

    En zoals beloofd nog even de stempelinfo. Ik heb Inkadinkado Clear Stamp Mini Happy Father's Day bij Scrapbookdepot gekocht. De andere twee die ik heb gebruikt, kan ik helaas niet meer terugvinden qua merk, want de zakjes zijn gescheurd, dus ik heb ze in een nieuw zakje gedaan. Hoop dat je er toch iets mee kunt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh toch nog 1: Dad #55 We R Memory Keepers clear stamps

      Verwijderen
  8. Superleuk uitgevoerd de schets Linda! Erg leuk papier en mooi uitgevoerd! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.