zaterdag 1 juni 2013

In een Lijstje #3: Roosmarijn - Baby Girl

Nadat mijn vorige lijstjes op Facebook hebben staan pronken, heb ik de opdracht gekregen een lijstje te maken als kraamcadeau voor de pasgeboren Roosmarijn. Dat vond ik een ontzettende eer! Dit was mijn eerste 'opdracht' :). Superleuk!

De afbeelding van het wiegje komt van het geboortekaartje. Ik heb de kleurtjes en stijl ook aangepast aan die van het kaartje. Het was even puzzelen en denken voordat ik begon, maar uiteindelijk ben ik lekker aan de slag gegaan en is dit het resultaat geworden:


Ingrediënten voor dit lijstje:
- Fotolijstje: Ribba - Ikea
- Designpapier hartjes: Action
- Designpapier stippen en ruitjes: Boekenvoordeel
- Stans alfabet: Tim Holtz - Chip Block
- Stans gebruikt voor de geboortedatum: Joy Crafts - 6002/0139
- Knoopjes: AnMa Creatief
- Stoffen bloemetjes: Forever Friends
- Roze muisjes - De Ruijter
- Roze stikrandje


Heerlijk om naast het kaarten maken af en toe een iets groter project te doen. En zeker om daarna te horen dat de gevers en/of ontvangers er heel blij mee zijn! 

Zie hier mijn andere lijstjes: Baby Boy & Moederdag.

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, Linda. De grotere projecten gaan je prima af. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig cadeautje....leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gedaan, om met het geboorte kaartje aan de slag te gaan, en die muisjes onderin de lijst gedaan, toppie. Leuk hè als je een opdracht krijg!
    Fijn weekend groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf, Linda, heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.