zondag 2 juni 2013

Moustache #1

Binnenkort is mijn vader jarig, dus voor hem maakte ik dit kaartje. Mijn derde mannenkaart in zeer korte tijd, ik ben trots op mezelf :). 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart Kraft
- Design papier: Theresa Collins - He Said
- Stans 'postzegel': Docrafts X Cut Postage Stamps Nesting Dies
- Stans vierkant: Docrafts X Cut Square Nesting Dies
- Stempel 'Happy Birthday': Inkadinkado - Birthday Fun
- Houten sterretjes: Xenos

Ik wilde het 'snorrenpapier' al een tijdje gebruiken, vind het zo leuk! Maar omdat het van zichzelf al redelijk druk papier is, wilde ik de rest eenvoudig houden. De cijfertjes 55 komen trouwens ook uit het designpapier.


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
C.R.A.F.T. Challenge: Father's Day / Male
Totally PaperCrafts: Anything Goes
Krea2Day: Mannenkaart
A Blog Named Hero: A Man's World

Trouwens, ik ben met mezelf een uitdaging aangegaan: in de maand juni mag ik geen knutselspullen kopen. Ik heb al zoveel spullen en sommige nog helemaal niet gebruikt. En in juli en augustus moet ik me ook een beetje inhouden, want dan kan ik op de KGK-beurs in Den Bosch (eind augustus) weer lekker uit mijn dak gaan! En hopelijk is mijn moeder tegen die tijd weer helemaal hersteld zodat we weer gezellig samen kunnen gaan :).

Kan ik het volhouden? Ik doe m'n best ;).

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Een prachtig snorren man kaartje geworden!
    En natuurlijk lukt het je om voorlopig geen knutsel spullen te halen, lekker aan de knutsel met wat je allemaal hebt, maar ik snap het hoor, dan is er weer iets nieuws en denk je hebbenhebben, hihi.
    Sterkte er mee!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snorrige kaart!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke mannenkaart Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card and image, thanks for sharing.

    Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart te gek! Wat een gaaf papier is dat en je hebt een leuke schets gebruikt, mooie verdeling! Succes met je uitdaging. Ik neem het mezelf ook regelmatig voor, maar op een of andere manier lukt het me maar nooit hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the layers, love the design, love everything about this card. It's just phenomenal!!! Thank you so much for playing along with us over at A Blog Named Hero!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the monochrome look of this and all the interest from your various elements!Thanks for playing with us at A Blog Named Hero!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my = your card is absolutely handsome (and gorgeous!!) Love the colours, the layers, the layout - the works! You've created an amazing, striking 'manly man' card! Awesome!
    c

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave mannenkaart! Dit heb je echt mooi gedaan! Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.