zondag 30 juni 2013

Home Sweet Home #4

Mijn tweede post van vandaag. Op de valreep doe ik nog mee aan de sketch-uitdaging bij De Creatieve Zebra. Deze huisje-stempel kocht ik onlangs en daar wilde ik toch ook nog mee aan de slag. Ik ben lekker aan het kleuren geweest met mijn Spectrum Noirs en ik kon het ook niet laten nog wat van mijn nieuwe washi tape te gebruiken :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Washi tape: Hema (onderste met blaadjes) en Wibra (stipjes en bloem-achtige)
- Stempel huis: Kruidvat
- Spectrum Noirs
- Stans alfabet: Joy Crafts 6002/0139
- Stans circle: Cart-Us 0101
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102


Dit is de sketch voor de challenge:

Ook doet de kaart nog mee aan de challenge bij Sweet Stampin'. De opdracht is daar om te stempelen, maar dan een non-cute afbeelding.

Dat was 'm echt voor vandaag! 

Liefs,

Linda


6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt. Hele mooie uitwerking van de schets.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en mooie stempel, nog even oefenen met je markers, maar het lukt al heel aardig! Gr. Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for joining us at Sweet Stampin' with your lovely card. Debbiex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, Linda!
    Je hebt de schets prima gevolgd.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi linda wat een leuke kaarten maak je! Ik volgde je al via pinterest, maar heb je blog nu ook gevonden;-)
    En ik volg je, haha.
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely card...

    Thanks for joining us at Sweet Stampin.

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.