donderdag 27 juni 2013

Poezebeest met Spectrum Noir

Nou, hierbij het eerste resultaat met mijn nieuwe Spectrum Noir markers. Ik ben zelf een enorme poezenliefhebber, dus gebruikte ik dit schattige stempeltje om mijn eerste inkleurtechnieken te oefenen. Vind het nog wel lastig om de juiste kleuren bij elkaar te vinden en deze in elkaar te laten overlopen. Maar het is wel erg leuk om te doen!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Boekenvoordeel
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102
- Stempel poes: Pigo
- Stempels 'gefeliciteerd' en hoekjes: Eline's Huis
- Kant: Boekenvoordeel
- Washi tape: Wibra
- Knoopjes: Boekenvoordeel
- Twine: Boekenvoordeel



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cards and Scrap: Ton sur ton
Card Mania: Use kraft paper
Fussy and Fancy: Button up

Liefs,

Linda

14 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat het leuk is om te doen. En het poesje is prima gelukt. De kaart ermee ook,leuk die plaatsing van het label tegen de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enorm leuk! Kleuren blijft gewoon leuk en op deze manier niet alleen voor kinderen. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf kleur ik nooit met markers, omdat ik het heel lastig vind. Dus petje af voor deze prestatie. Dat komt helemaal goed. Ik vind het een heel gezellig kaartje.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg gaaf geworden, goed gedaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik, als even grote katten gek :-) vind 'm super schattig. Mijn kat ook trouwens die weer 'ns zijn neus te hard tegen de monitor duwt....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous! Thanks for joining us at Fussy and Fancy challenge x
    Hugs Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind 'm super!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely use of neutral colours here! Thanks so much for joining us at A Blog Named Hero!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Linda.


    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah wat lief. Leuke kaart geworden, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love anything with cats in it, so this card totally caught my eye! The soft colors you used are perfect, and I love the design of your card! Thanks for playing along at A Blog Named Hero!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje! Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart, Linda.
    Leuk dat je meedoet bij C&S.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations Linda, you've been chosen in our top 5 over at Fussy and Fancy :-)

    Please pop over to the blog to pick up our badge for your blog.

    xx Sazzle xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.