maandag 17 juni 2013

Scandinavian Winter

Door een filmpje dat mijn moeder op Pinterest gevonden had, kwam ik op het idee om onderstaande kaart te maken:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Scandinavian Winter
- Ribbelkarton: Joy Crafts Corrugated Cardboard Small
- Stans circle: Cart-Us 0101
- Stans scalloped circle:Cart-Us 0102
- Brad: Trekpleister
- Stempel: Eline's Winterhuis - Jingle Bells
- Embossingpoeder rood: Boekenvoordeel
- Plaksteentjes/ rhinestones: Action

Uit de voorkant van de kaart hebben we een cirkel gestanst en de scalloped circles erin zitten op de achterkant van de kaart geplakt.

Eigenlijk heel eenvoudig, maar je kunt er echt alle mee op! En zo ook met het papier van Eline. Ben gek op het papier dat ik voor de voorkant, doet me denken aan een warme trui (al moet ik er met dit weer niet aan denken hihi).



Op onderstaande foto zie je hoe de kaart in elkaar zit:


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
HobbyVision: Kerst
Christmas Stampin' All Year Long: Metal (brad), Rhinestone, Heat Embossing
- C.R.A.F.T.: Christmas

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Leuk idee voor een kerstkaart, mooi gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Hier is zo veel mee mogelijk. Heel leuk gemaakt.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi effect de cirkels in een cirkel en dan een beetje dieper. Inderdaad leuk papier en een gaaf kaartje, Linda!
    Nee, die warme trui... doe maar niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, zeker ook om wat vaker te maken ivm de kerstproductie! Wil je me helpen onthouden dat ik je laat weten welke stempels ik heb gebruikt voor mijn vaderdagkaarten? Het papier is van een blokje van Echo Park, all about a boy http://www.echoparkpaper.com/collections/all-about-a-boy/

    FIjne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty layout with a wonderful mix of colors, patterns, and embellishments. Thanks so much for joining us for this week's CSAYL20.
    Pat
    DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderfully simple with great colors and patterns. I really like the cut out~ Thanks for joining in the fun at CSAYL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun layout with the unique twist of the center medallion being on the inside of the card! The paper does remind me of a sweater too. Thanks for playing with CSAYL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fab christmas card anddesign thanks you for sharing at craft thsi week hope to see you next week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, eine tolle Karte ist das.
    Danke für deine Teilnahme bei CSAYL. LG Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.