maandag 24 juni 2013

Sunburst Card #2

Een lekker zomers kaartje! Al denk je aan iets heel anders als je naar buiten kijkt... al begint de zon hier nu een (heel klein) beetje door te komen.

Op Pinterest zag ik ze al meerdere keren voorbij komen: sunburst cards. Lekker vrolijk, al die zonnestralen! Hier mijn uitwerking:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier: alles wat ik aan oranje en geel kon vinden
- Stempel: Joy Crafts 6410/0019
- Plakparels: Artemio
- Lichtoranje draad voor stiksel: Boekenvoordeel

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Papertake Weekly: Hot, hot, hot
The Perfect Sentiment: Sun & sand
Cute Card Thursday: In the summertime

En nu hopen dat het zonnetje van dit kaartje zo hard schijnt, dat heel Nederland er een beetje profijt van kan hebben de komende dagen :).

Zie ook:


Liefs,

Linda

12 opmerkingen:

  1. Ik zag ze op Pinterest ook al, ik vind jouw uitwerking erg leuk Linda, lekker zonning kaartje, leuke tekst, leuke stiksels. Nu het zonnetje buiten nog, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonnestralen zijn tof! Leuke uitwerking van jou ook, gaaf met de geribbelde randjes en het stikrandje tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop achter met bloggen....
    Je hebt weer gave kaartjes gemaakt!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooohhh... wat is die mooi! die bewerkte randjes werken heel goed! Dit zou ik ook eens willen proberen. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful sunburst! Love the papers you've used. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fleurige en fris kaartje.


    Liefs van bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card, love the colours & papers you have used!

    Thank you for sharing with us at The Perfect Sentiment this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm super! Wordt er echt heel vrolijk van!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurtjes. Vanmorgen het zonnetje ook in het echt gezien en gevoeld. Heerlijk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie, vrolijke en zonnig kaart, Linda! Een heel precisiewerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaarten maak je Linda, ook deze sunburstkaart vind ik erg mooi geworden. ik ben je meteen gaan volgen zodat ik niets van je maaksels hoef te missen!

    groetjes van ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou vandaag is het wel gelukt hoor met dat zonnetje, heerlijk! Wat een fijn vrolijk kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.