zaterdag 15 juni 2013

Terug van Vakantie + Vraagje Inkleuren Stempels

Hallo allemaal, na 8 dagen heerlijke vakantie op Malta ben ik weer terug in 't (blog)land. We hebben lekker genoten van de zon en de omgeving! Ik was samen met mijn vriend en mijn zusje, gezellige boel. Hieronder een kleine impressie:



De koffers zijn weer uitgepakt en de was hangt alweer op de lijn, dus wat doe je dan met een vrij dagje: knutselen! Mams komt zo ook gezellig langs :).

"Question"
Nou zie ik altijd bij veel van jullie van die mooie ingekleurde stempelafdrukjes langskomen. Nu wil ik me daar ook wat meer mee bezig gaan houden en vraag ik me dus af: waarmee kleuren jullie stempels in? Ik zie potlood langskomen, distress markers etc etc. Maar wat zijn de voor- en nadelen? Tips en trucs? Fijne merken? Wat zijn verder de benodigdheden? Enzovoorts..
Alvast bedankt voor jullie advies!

Binnenkort plaats ik de resultaten van mijn knutselmiddagje, dus tot dan!

En ook: welkom Bianca, leuk dat je mijn volger geworden bent!

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. welkom terug Linda, aan de foto's te zien heb je een prachtige vakantie gehad. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je terug bent!
    Ik kleur met derwents, maar zou graag overschakelen naar een betaalbare marker. Ik heb gehoord dat de spectrum noirs wel goed zijn om mee te beginnen. Copics: zijn er zo veel en redelijk duur, niet?
    Ik ga de reacties hier toch wel volgen, ben nieuwsgierig ;-)

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm wat een heerlijk weertje daar zo te zien!
    Fijn dat jullie genoten hebben.
    Paar jaar geleden wat copics aangeschaft. Doe nu niet meer zo veel met plaatjes inkleuren. Je kunt ze ook gebruiken om bloemetjes te kleuren of randjes van papier etc. Wel fijne stiften overigens.
    Met gewone bruynzeel potloden kun je ook mooi kleuren, betaalbaar en handig om te kijken of je het wat vind voor dat je een grote, vaak dure, aanschaf doet.

    Groetjes!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles moet je oefenen.
    Zelf hou ik niet van stiften.
    Misschien een keer een workshop doen of bij iemand anders een keer uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker kunnen bijtanken?
    Ik gebruik derwent potloden, en distress int.
    Stiften vind ik persoonlijk iets minder, omdat je dan best veel kleuren nodig hebt om een mooi resultaat te krijgen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben even terug aan het lezen op je blog, ik was je andere kaartje aan het zoeken, de andere versie dan die je vandaag hebt gepost, met de cirkels, ik zie dat je vraagt naar het inkleuren van stemepels. Ik ben zelf niet zo van het in kleuren, maar toen eline's baby stempels uitkwamen dit jaar wilde ik graag deze hebben en dan moet je het gezichtje in kleuren, ik heb toen spectrum noir markers gekocht, erg betaalbaar merk en als je bij groen aan schaft heb je ook meteen 6 kleuren groen in een verpakking. Ik ben er heel tevreden over, je bent niet veel geld kwijt, en vooral als je zelf ook al geen echte in kleurder van stempels bent is dit goed te doen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.