zaterdag 22 juni 2013

Washi Tape Lovers opgelet!

Dankzij de tip van Vera ben ik gisteren naar Wibra gerend :). 3 taperolletjes voor 1 euro! Voor mij, als beginnend washi-taper was dat natuurlijk het walhalla! Van tevoren de Wibra even gebeld en gevraagd om ze apart te leggen, helemaal perfect.

Bij deze Wibra (in Leidschendam) hadden ze wel 13 verschillende setjes. Zie deze foto:


Die moesten uiteraard allemaal mee :) want je kan je hieraan toch geen buil vallen? Altijd wel een gelegenheid waarvoor je ze kan gebruiken.

Donderdag was ik met mijn moeder, na een mislukte jacht bij Wibra in Zoetermeer, nog even naar Hema gegaan. Daar scoorden we deze rolletjes (de grote rollen zijn 2 voor 2,60 euro en de kleine 3 voor 3,50 (?) euro).


Blij met onze nieuwe aankopen, maakten we gelijk een kaartje. Hierbij de mijne: 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Basiskaart crèmekleurig
- Washi tape: Hema
- Stans alfabet: Tim Holtz Chip Block
- Pons bloemetje
- Plakparel: Action
- Twine
- Zwarte fineliner


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Crafts 4 Eternity: Spots and Stripes
AnMa Creatief: Verjaardag

En ook nog schattig bij Hema: stempels met fiets/tag en met sterren:


Als je nog geen weekendplannen hebt, dan zeg ik: op naar de Wibra en Hema!

Liefs,

Linda

15 opmerkingen:

  1. Super leuk die tape. Toch ook eens gaan kijken bij de Wibra. De Hema staat vandaag op m'n lijstje, want die stempels is natuurlijk: hebben! O ja, welke slinger heeft jouw voorkeur (bij m'n give away)? Leuk het linkje hiernaast. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww sjonge hahaha, wat leuk!
    Je bent goed geslaagd zeg :D
    En, jij weer een goeie tip van de hema, die stempels zijn tof!!
    Veel plezier met je tape, maar zo aan je (leuke!!) kaartje te zien is dat al goed gelukt :D

    Groetjes,

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Linda van de tape-jes, ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga shoppen, bedankt voor je tip, en ja de stempels bij de Hema zijn ook erg leuk, ik had ze nog niet gezien. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gekocht, vooral al die tapejes zijn erg schattig. Je kaartje is erg leuk geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Súper leuke kaartjes!! De tapejes geven een heel leuk effect en de zwarte letters maken het lekker stoer!!
    Je hebt echt súper leuke tapejes en stempeltjes gekocht......ben stiekum wel een beetje jaloers op die leuke winkels in nederland ;-)
    Ik hou je blog in de gaten voor nog meer leuke tape kaartjes.
    Fijn weekeinde, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje Linda, ik had hem al gepind!
    Mooie voorraad tapejes heb je gekocht!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh serieus. HELPPPPPPPPPPPPPPPPP! Ik MOET naar de WIBRA! (De Hema heb ik al geplunderd, haha! De fietsstempel/tag heb ik hier echter niet gezien... ook erg gaaf!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ps. In mijn enthousiasme vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je tape-kaart heel gaaf vind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik heb de hema geplunderd en ik heb bij de wibra drie rolletjes gescoord die ik in jouw enorme voorraad niet tegen ben gekomen. Grappig hoor! Veel plezier ermee, je eerste kaartje is in ieder geval al een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :( Ik was te laat. Katwijk, Leiden EN Leidschendam hadden ze niet of niet meer. Bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh, Linda, je eerste washitape kaart is in een woord GEWELDIG!! wat ben jij hier goed in, ik vind dit zo leuk! En bedankt voor de tips!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op naar de wibra. Die zit hier in weert ook.(Lucky me) Daar wordt je heel hebberig van. Ik wil ze ook hebben, allemaal. Bedankt voor de tip.
    Je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk idee om vlaggetjes met de tape te maken! Geen Wibra hier, helaas, maar jij kan voorlopig vooruit!
    DANK-JE-WEL voor je deelname aan de VERJAARDAGchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart. we zijn gelijk volger geworden.
    kom je ook een keertje bij ons langs?gezellig!

    lieve groetjes,de hobbydroom

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.