zondag 23 juni 2013

Washi Tape Madness #1 - Hoera

Gisteren heb ik heerlijk zitten freubelen met washi tape. En ik kan alvast beloven dat dat vandaag ook weer op mijn to do - lijstje staat!

Naar een idee van Colien en de inspiratiefoto onderaan dit bericht, maakte ik deze kaart:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zwart
- Basiskaart wit
- Washi tape geel: Hema
- Washi tape polkadots groen en grijs: Wibra
- Washi tape zwart 'kant': Action
- Stickers alfabet: Zeeman
- Stans bloem: Joy Crafts 6002/0024
- Stans blaadjes: Creatable Marianne Design LR0156
- Zwarte fineliner


De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cupcake Craft Challenge: Sentiment as main focus
Just Us Girls: Onderstaande inspiratiefoto


Fijne zondag!

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart!! Mooi gedaan!! En wat gaaf zeg, al die tapejes :-) Daar wordt je hebberig van!!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt zeg. Ziet er super uit. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superinterpretatie van de kleuren. Ik vind het een erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful inspired card -- you did a fabulous job! Thanks for joining in with JUGS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, wauw! Wat heb je de inspiratiefoto goed weten te verwerken! En jij bent echt goed in die challenges he? Ik wil er ook eens aan mee doen. Heb je tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous use of the insp. picture and the sketch!! Great card. Thanks for joining us at Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the washi tape! So many pretty colors and patterns! Pretty flower also! Thanks for playing with Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke kaart vooral met dat geel! Je hebt een erg leuk blog met veel leuke kaarten! En leuk dat je veel kaarten maakt mat Washi Tape!!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.