zondag 30 juni 2013

Washi Tape Madness #3 - I See Stars

We gaan nog even door met de Washi tape gekte! Dit kaartje had ik nog gemaakt toen ik bezig was met de vorige. Ik heb dan ook dezelfde tapejes gebruikt.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleur
- Basiskaart wit
- Washi tape: Hema
- Stans sterren: Nellie Snellen - MSD050
- Tape 'Happy Birthday': By Zenz
- Houten sterretje: Xenos
- Fineliner


Bij Crazy for CAS hebben ze nu een uitdaging lopen met als thema washi tape. Daar kan ik natuurlijk niet niet aan mee doen :). Dit is dus het kaartje dat ik instuur.

Oké, nu ga ik voorlopig niet meer naar Wibra, maar toen ik gisteren in Apeldoorn was kon ik het niet laten nog even te gaan kijken. En in dit geval kijken, kijken en kopen :). Ik kan het toch niet laten liggen voor 1 euro per 3 rolletjes! Hierbij dus mijn Wibra-buit deel 2:


En bij Action kwam ik nog deze hebbedingetjes tegen: kant voor 49 cent en stofjes voor 99 cent!



Jippie, ik stond in de top 3 van de cirkels- uitdaging bij SU-per Challenges! Leuk leuk!

Welkom Jenny, leuk dat je mijn blog volgt.

Volgen jullie me ook al via Bloglovin'? Dit kun je doen via de link in mijn sidebar. Bloglovin' vervangt per morgen de Google Friend Connect, de manier waarop de meeste van ons elkaar volgden tot nu toe. Stap dus nu over om niks van elkaar te hoeven missen!

Fijne zondag nog!

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Sterren en tape... kan niet fout gaan voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere kaart!
    Wat een leuke hebbedingen heb je gescoord!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Ik vind alle twee je kaarten prachtig gedaan met het washi tape, heel leuk verzonnen! En je hebt goede koopjes op de kop getikt! En proficiat met je top 3 plekje hoor.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een geweldige kleurencombinatie en die sterren erbij zijn geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ps. Toch weer drie rolletjes op de foto die ik niet heb gezien! Maar goed, ik heb er inmiddels wel genoeg hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer mooi gemaakt zeg. En ja hoor, ik heb al mijn blogs al omgezet naar bloglovin want ik wil niets missen. Op de site van cards and scrap staat een hele handige link waarmee je alle blogs in 1 keer kan omzettem.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig je tape jes kaart! Mooie kleur zwart/geel. En wat een leuke spulletjes heb je gescoord! Gr. Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Linda,
    Al vaker heb ik kaarten van jou zien langskomen, ook op Pinterest. Ik ben nu volger geworden, je maakt leuke kaarten. Ook deze, ik hou van sterren en vind de layout en het kleurgebruik geweldig!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.