woensdag 19 juni 2013

Washi Tape voor Opa

En hop, weer een kaartje met washi tape! Ik begin het steeds leuker te vinden. Binnenkort toch maar eens langs Hema en Boekenvoordeel om mijn eigen voorraad aan te leggen (ipv die van mams te plunderen). En ik kijk ook nu al uit naar de KGK-beurs in Den Bosch, maar dat duurt nog twee maanden hihi. Maarrrr dan mogen we weer los gaan! Dus ik ben alvast begonnen met sparen.

Dit kaartje maakte ik voor mijn opa, die van de week 87 jaar geworden is:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerbruin
- Kraft papier
- Washi tape grijs met stippen: Hobby Totaal Service
- Overige washi tape: Marianne Design
- Stempels 'postmarks': Indadinkado


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cards and Scrap: Post
2 Sisters Challengeblog: Just for Dad / Granddad
The Sisterhood of Crafters: Man or Boy

Welkom Sabine! Leuk dat je me bent gaan volgen.

Fijne avond verder en liefs,

Linda

12 opmerkingen:

  1. Tof kaartje zeg!
    Echt heel geschikt voor een man, je opa dus ;)

    Groetjes

    Vera

    ps: oehhh bij de wibra hebben ze 3 rolletjes washi tape voor maar 1 euro!
    Dat kon er zelfs bij mij nog wel van af :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scheuren en plakken maar! That's the way, uh uh, I like it! Jij bent ook schuldig aan het washi-virus. Veel plezier ermee, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sla vooral de Action ook niet over in je verzameljacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, leuk zo met dat washi tape!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je weer gemaakt! Superleuk is dat washitape he? Heb toevallig gisteren ook een soortgelijk kaartje gemaakt met washitape (maar dan in meidenkleuren=roze&rood ;) ) Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:)

    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei gaaf gemaakt! Leuk met die tapjes. Ik heb inmiddels ook een klein voorraadje, maar moet er nog ff mijn draai in weten te vinden.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je echt goed gemaakt. Echt een kaart voor opa. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Écht een stoere mannenkaart, prachtig!

    Gezellig dat je meedoet met onze Cards & Scrap challenge.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je opa is vast blij met deze washi-tape-kaart, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje hoor mooi gedaan met die washi- tape. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW this looks fabulous! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘One For The Boy’s’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan Linda! Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.