woensdag 26 juni 2013

Zomerzon

Wat heerlijk, al die challenges met zomerthema's. Dat daagt me steeds weer uit een zonnig kaartje te maken :). Hier dus weer eentje:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: My Mind's Eye - Indie Chic 'Nutmeg'
- Stempel 'gefeliciteerd': Eline's Huis
- Parelmoer knoopje: Marianne Design
- Pearl maker
- Zwarte fineliner


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Dutch Card Lovers: Zomerse inspiratie-afbeelding
Milk Coffee Challenge: Summer fun
2 Sisters Challenge: Summer fun
Lisa Somerville: At the beach

Ennnn jippie! Ik ben in de top drie gekomen bij Stampin' Royalty met dit kaartje: Eline's Beach House #1. Happy me!

Ennnn waar ik nog veel blijer mee ben! Mijn nieuwe aankoop: het basisset van Spectrum Noir Markers! Gisteren binnengekomen :). Dus ik ben nu een beetje aan het oefenen met kleuren. Toch heel anders dan dat ik gewend was op de basisschool hihi. Maar ik moet zeggen, het lukt al aardig en ze bevallen goed tot nu toe!

Dat was het weer, ik ga weer aan de knutsel :)

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Zeker een zonnig kaartje! En bedankt voor je enthousiaste reactie op mijn bloglayout. Ik vind het altijd erg leuk om daar eens in de zoveel tijd mee te spelen en dit was het resultaat.

    Kleurze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, markers! Ik heb ze ook, betaalbaarder dan copics en leuk om mee te oefenen. Heb het al even niet gedaan, maar weer eens doen. Kleuren vind ik superleuk, maar ik vind hetbzo lastig om er later een kaart mee te maken... Je vroeg me laatst waar ik de camerastempel van had, het is een stempelset van Amy Tangerine van American Crafts. Moeilijk.verkrijgbaar in Nederland, wel via scrapbooknederland.com gevonden. Echt een leuke set! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zonnig kaartje!
    Op je vraag waar de vlindertape te koop is kan ik je helaas geen antwoord geven, geen idee waar ik die gekocht heb, sorry!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja een lekker zomers kaartje Linda, heerlijk. Succes met kleuren het is erg leuk om te doen, je hebt een goede koop gedaan. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker zonnig kaartje, erg leuk. Gefeliciteerd met je top 3. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem super, inderdaad zonnig en zo leuk die cirkel en de zon! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekkere zonnige kaart Linda, wordt er blij van en zeker als ik nu door het raam kijk naar de regen.

    Bedankt voor je deelname bij DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan met je kaartje ook meedoen op mijn blog (iets omlaag scrollen voor ene candy)

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is idd een zonnig kaartje. Leuk zoals je het zonnetje gemaakt hebt.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi stijlvol kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.