dinsdag 23 juli 2013

J'adore - Van Harte

Al een tijdje had ik een oogje op het paper J'adore van First Edition. Toevallig kocht mijn moeder die onlangs en zaten er van elk patroon maar liefst 4 blaadjes in het blok, dus gaf mijn moeder mij de helft, jippie!!

Voor dit kaartje heb ik vooral de zachte kleurtjes van het blok gebruikt, een beetje zalm-kleurige tinten.  Hij is voor de trouwdag van mijn schoonouders.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zalmroze
- Designpapier: First Edition - J'adore
- Stans circle: Cart-Us 0101
- Stans 'swirl': Creatable Marianne Design LR0119 
- Stans Bloem: Joy Crafts 6002/0160
- Stempel 'van Harte': Boekenvoordeel
- Zalmkleurig garen: Boekenvoordeel


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Totally PaperCrafts: Make your own flowers
Crazy 4 Challenges: Onderstaande sketch


J'adore papierblok van First Edition <3


Tot slot: yeah, ik heb net vriendlief weten over te halen nog lekker wat te gaan drinken op Scheveningen, dus ik ben weg! Doei!


Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt, het papier is ook erg mooi. Geniet van je drankje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met onze challenge van DDCC. Veel plezier op het terras in Scheveningen, geniet ervan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje van erg mooi papier! Geniet nog van je avond, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi papier! Het rood lijkt wel minder intens dan het voorbeeld, dat is wel jammer lijkt me. Of ligt dat aan de foto? Mooie kaart heb je er mee gemaakt, leuk met het stikrandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met mooi papier.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a wonderful card, just love those papers and the flower is fabulous. Thanks for joining us at Totally Papercrafts.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very elegant...love the flower.
    Thanks for joining us at TPC this week. pat k x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.