zaterdag 9 november 2013

Gingerbread Man #3 - Lift Challenge

Wat een superleuke Lift Challenge weer! En omdat ik zo graag weer eens iets wilde maken met mijn stempel van de gingerbread man, heb ik die nu gebruikt op deze kaart. Niet echt traditionele kerstkleuren, maar des te leuker vind ik!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise
- Basispapier donkergrijs
- Designpapier: Basic Grey - Figgy
- Stempel Gingerbread Man: Snag 'Em
- Stempel Merry Christmas: Eline's Winterhuis
- Stans sneeuwvlok: Marianne Design LR0123
- Plakparels: Action
- Twine: Boekenvoordeel


Deze kaart doet, naast de Lift Challenge, mee aan de volgende challenges:
C.R.A.F.T. Challenge: Christmas
Crazy 4 Challenges: Frame It
2 Sisters Challengeblog: Christmas Sparkle

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Leuk en lief kaartje! Ook de kleuren zijn mooi. Succes met de challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kleuren zeg. Ook al zijn jet geen traditionele kleuren toch echt een kerstkaartje, ook leuk gingerbread mannetjes. Fijn weekemd, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig je kaart !
    Fijn en gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!
    Juist heel mooi gedaan met die kleuren, ik hou er van!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, ook erg schattig met dat gingerbread-mannetje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuk kaartje Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar houd ik ook van, de niet zo traditionele kleuren voor een kerstkaart. Een deze is erg mooi, zo leuk met de gingerbread mannetjes! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat juist wel leuk andere kleuren met kerst! Leuk het peperkoekemannetje. Erg leuk kaartje, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk dat stempeltje! En gelijk heb je om hem dan ook direct maar twee keer te stempelen hihi. Bedankt voor het meedoen, je kaart is super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.