zondag 1 december 2013

Warm Wishes

Oeh yes, ik denk dat ik het toch ga redden dit jaar: iedereen (van mijn lijstje hihi) een zelfgemaakte kerstkaart sturen! Ik heb er nog 4 nodig... dat gaat denk wel goed komen!

Hierbij alvast weer eentje om aan jullie te laten zien. Niet per se een kerstkaart, maar wel een in winterse sferen. Helaas niet zo heel goed belicht, omdat de zon zo snel ondergaat.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Basispapier crèmekleurig
- Designpapier: Eline's Let it Snow
- Stempels: Eline's Christmas Hugs EC0148
- Ingekleurd met Spectrum Noir
- Sneeuw: Leane Creatief
- Plakparels


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cards and Scrap: Winter
Marianne Design: Something Old (designpapier let it snow), Something New (stempels)

Fijne zondagavond nog!

Liefs,

Linda

15 opmerkingen:

  1. Dat is echt een lieffie je kaartje !
    Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en wat een leuk stempeltje.
    Goed dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus toch...ga je het redden! Knap hoor, ik doe het je niet na. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje is het geworden, en toch ook gewoon kersterig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk kaartje. Mooi zoals je het 'brei-papier' hebt gebruikt en de twee diertjes die elkaar warm houden, het past precies bij de tekst op de kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Linda! Daar krijg je het wel warm van als het koud wordt!! Leuk dat je meedoet met de winter-challenge bij Cards & Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit Linda! Lekkere warme kleuren, de afbeeldinng heb je ook mooi ingekleurd. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Linda!!
    En het plaatje is zo ontzettend lief zeg.
    Harstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Linda,
    Al even terug hè dat ik op je bloggie bent geweest, maar ik zie wel wat je allemaal maak hoor maar met 200 volgers kun je niet iedere kaart een reactie geven...Je kerstkaarten zijn allemaal heel mooi geworden en deze laatste vind ik ook zo'n gaaf stempeltje! Het is een enig winters kaartje....en ja het wordt al eerder donker hè!
    Veel freubelplezier en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Linda,

    Leuk dat je volger bent geworden en ik zie bij jou ook heel wat Eline-uiltjes dus helemaal leuk!!!!!
    Met Bloglovin doe ik niks dus ben gewoon op de ouderwetse manier je volger geworden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Linda
    Een geweldig leuk kaartje
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gezellig, knus kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke warme winterkaart.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC maar ook gezellig dat je meedoet met de challenge bij MDesign

    Gr. Anita
    Designteam KIC en MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is inderdaad lastig fotograferen deze tijden! Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.