zaterdag 8 maart 2014

I Like to Ride My Bicycle #1

Wat een heerlijk lenteweertje vandaag! Terwijl ik dit schrijf zit ik lekker in het zonnetje op mijn balkon. Dat weer belooft ook heel wat voor morgen: nog mooier weer en vooral omdat ik dan voor het eerst in mijn leven de halve marathon loop! Best spannend, maar vooral heeeeel leuk!

Maar goed, jullie komen hier voor de kaartjes, dus over van het lenteweer naar en lentekaart :-). Ik ben aan de slag gegaan met een aantal van mijn nieuwe knutselspullen, waarover ik jullie vertelde in mijn vorige blogpost en daaruit kwam dit resultaat:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia roze
- Basispapier lichtroze
- Designpapier: Action
- Stans fiets: Boekenvoordeel
- Stempel 'gefeliciteerd': Boekenvoordeel
- Washi Tape: Action
- Parelbloemetje: via AnMa Creatief


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Seize the Sketch: onderstaande sketch
AnMa Creatief: lente/ voorjaar/ Pasen
The Pink Elephant: birthday
Een Hoop Inspiratie: alles mag



Hebben jullie ook zo genoten van het weer vandaag? Of ben je van plan dit nog te doen dit weekend?

Tot slot: welkom Sid, leuk dat je mijn volger geworden bent!

Liefs,

Linda

12 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt vrolijk! Heel veel succes morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf kaartje, heerlijk blommig! succes morgen! doe je mee met de cpc-loop in Den Haag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi, erg leuk met dat fietsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi papier, echt lente! Succes morgen! Vind het een hele prestatie van je!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave spulletjes heb je gescoord Linda, en je hebt er een erg leuk kaart mee gemaakt. Leuke schets ook. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet - love the bicycle! Thanks for joining us at STS! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor!
    Dat blokje van de action is echt prachtig heb het zelf ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zulk weer kan je ook niet anders dan vrolijke lentekaartjes maken! Hij is super geworden.
    Geniet vandaag nog maar lekker van het zonnetje!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute card!! Thanks so much for joining us this week at The Pink Elephant!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk vooruitzicht dat straks half Nederland weer lekker op de fiets gaat genieten. Bij jou hebben we alvast een goed voorproefje. Leuk dat je meedoet met de maartchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.