zaterdag 22 november 2014

Kerst 2014 - Eline's Winter Birds #1

Al vele keren kwijlde ik bij de kaartjes van anderen met de gave Winter Birds van Eline. Maar nu ben  ik er dan zelf mee aan de slag gegaan. Ik word echt vrolijk van die leuke, kleurrijke vogeltjes!


Een perfect match, de Winter Birds met het papier Winter Pastels. Het resultaat is een fleurig kerstkaartje:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw en basiskarton wit
 - Designpapier: Marianne Design - Eline's Winter Pastels
- Knipvel: Marianne Design - Eline's Winter Birds AK0061
- Stans alfabet: Marianne Design Craftable Mini Alfabet CR1281
- Twine: Hema
- Parelsterretje
- Pearldrops

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Marianne Design Divas: Winter
Cards and Scrap: Onderstaande sketch


Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. PRACHTIG Linda! lekker fleurig!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit vrolijk gekleurde kerstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Wat een leuk kerstkaartje!! Je wordt er inderdaad lekker vrolijk van :)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie, geslaagde kaart !
    fijn weekend,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Linda, en wat een schattig vogeltje.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart !! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Marianne's Design Divas

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.