woensdag 26 november 2014

Kerst 2014 - Wantjes

Ik ben gek op de wantjes-stans van Marianne Design. Zelf heb ik hem niet, maar mijn moeder gelukkig wel en dus leen ik hem af en toe van haar :). En omdat ik afgelopen week mijn echte handschoenen ook weer voor het eerst gebruikt heb, passen deze kaartjes er wel bij.


Toen ik hem dus geleend had pas geleden, heb ik er gelijk maar twee kaartjes mee gemaakt. Een blauw-groen en een rood-roze variant. Welke vind jij het leukst?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart bruin
- Designpapier: DoCrafts - Christmas in the Country
- Stans wantjes: Marianne Design CR1255
- Stempels tekst: Eline's Vintage Christmas EC0099
- Brad/ splitpen: Kruidvat of Trekpleister
- Plakparels
- Kant


 Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Eline's Merry Little Christmas
- Stans wantjes: Marianne Design CR1255
- Stempel post: Eline's Vintage Christmas
- Stempel 'warm wishes': Eline's Christmas Hugs EC0148
- Brad/ splitpen: Kruidvat of Trekpleister
- Plakparels
- Kant

De eerste kaart doet mee aan de volgende challenges:
Cards 2 Create: Winter
Crafty Catz: Winter Theme

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, de blauw-groene variant heeft mijn voorkeur...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze beide, ik kan niet goed kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een leuke stans en je beide kaarten zijn erg leuk geworden. als ik moet kiezen ga ik voor de roze wanten ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leukerds :) ik kan ook echt niet kiezen..ik ben gek van roze zoals je vast wel weet hihi maar het blauwe kaartje vind ik ook schitterend!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous makes! Thank you so much for sharing it with us at the Crafty Catz! Ingrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, winterse kaartjes Linda! Heel mooi!

    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij Cards2Create.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.