zaterdag 10 januari 2015

Eline's Babies #5 - Overgrootouders

Eerder verteld ik over een opdracht die ik had om babykaartjes te maken. Daarbij werd ik ook gevraagd om kaartjes te maken voor de overgrootouders to-be. Een kaartje voor het achterkleinkindje op komst en een kaartje voor als het kindje geboren is. Omdat het geslacht van het kindje nog niet bekend was, maakte ik twee kaartjes in neutrale kleurtjes.


Ik ging aan de slag met wat baby-designpapier van Eline Pellinkhof en combineerde deze met deze schattige afbeelding van haar.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart oranje en basiskarton wit
- Designpapier: Eline's Romantic Nursery & Eline's Hello Sweet Baby
- Afbeelding baby en eendjes: Eline's Knipvel AK0031
- Stans alfabet: JoyCrafts 6002/0139
- Houten hartjes: Xenos

Dit kaartje doet mee aan de challenges 'nieuw' bij De Creatieve Zebra en 'new & cute' bij All Sorts Challenges.

Hieronder nog het kaartje voor de aankondiging van het kindje, in dezelfde kleurstelling:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleurig en basiskarton wit
- Designpapier: Eline's Romantic Nursery
- Stans alfabet: JoyCrafts 6002/0139
- Houten sterretjes: Xenos
- Washi tape: Hema en By Zenz
- Touw: Boekenvoordeel

Zie ook:
Eline's Babies #4
Eline's Babies #3
Eline's Babies #2
Eline's Babies #1

Liefs,

Linda

11 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gemaakt! Petje af voor je creativiteit. Zullen ze vast heel blij mee zijn, zoiets is nooit te koop.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een lieve kaarten zijn dat weer. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lieve kaarten Linda, heel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met je eigen teksten, heel speciaal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

      Verwijderen
  5. Dat heb je leuk gedaan! Het zijn enige kaarten geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes! De 2e is wel mijn favoriet, ik vind de vlagjes zo leuk!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So lovely baby card.
    Thank you for sharing at my "new and cute" theme at Allsorts, good luck;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card such a cute image.
    Thank you for sharing at Allsorts 'New & Cute' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is super cute, love the image. Thanks for joining Allsorts, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze allebei heel leuk.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.