donderdag 12 maart 2015

Uiltjes #5 - Spring is in the Air

Bij All Sorts is er nu de uitdaging om een kaartje te maken in het thema 'spring is in the air'. Met dat heerlijke zonnetje buiten is de inspiratie niet ver te zoeken :). 


Ik heb Eline's uiltjes-stans er weer eens bij gepakt. Word altijd zo blij van ze :), dus dat past helemaal bij het lente-gevoel.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia
- Designpapier: My Mind's Eye - Collectable 'Memorable'
- Stans uil: Marianne Design - Eline's Family Owl COL1357
- Stempel 'happy birthday': Marianne Design CS0883
- Burlap/ jute: Action
- Knoopjes
Zie ook:
Eline's Beestenboel #11
Eline's Beestenboel #10
Eline's Beestenboel #9
Eline's Beestenboel #8
Eline's Beestenboel #7
Eline's Beestenboel #6
Eline's Beestenboel #5
Eline's Beestenboel #4
Eline's Beestenboel #3
Eline's Beestenboel #2
Eline's Beestenboel #1

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik word helemaal vrolijk van die kleurtjes, past goed bij het weer buiten! Spring is inderdaad in the air! Ik heb vandaag ook voor het eerst de uiltjes gebruikt, maar niet voor een kaart... Ik zal straks op mijn blog laten zien waarvoor dan wel ;-)
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartje! Super leuk zo met die vrolijke en felle kleuren! En die uil...die is erg leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappige combinatie van de vrolijke bloemetjes en de stoere jute!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Mooie combi van vrolijke kleurtjes en het jute.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker vrolijk kaartje Linda!! Leuk met dat burlap erbij.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker vrolijk lente kaartje en ik krijg op deze manier steeds meer zin in de zomer :D

    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So sweet, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.