maandag 25 mei 2015

Girafje #2

Daar is hij weer, het lieve girafje van Eline Pellinkhof. Eerder maakte ik een roze kaartje met dit leuke beestje.


Dit keer maakte ik een blauwe variant met het nieuwe papier van Dovecraft - Back to Basics. Leuk hè, dat papier met het vlaggetjespatroon


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw
- Designpapier: Back to Basics - True Blue
- Stans giraf - Marianne Design Collectable - Eline's Giraffe COL1386
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Plakparels: Action


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Crafty Catz: kids
My Time to Craft: zoo animals

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Mooi is je kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje en mooi papier! Feestelijk en vrolijk geheel!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for sharing this cute card in our 'kids' challenge at Crafty Catz. This is such a nice project, full of lovely details. I hope you will visit us again soon!
    Hugs,
    Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable giraffe - thank you for sharing with us at My Time To Craft!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.