zaterdag 30 mei 2015

Let's Have Some Tea #5

Een van mijn favoriete papierblokjes is dit, leuke kleurtjes en patroontjes, helemaal 'Linda': I love it!


En binnen dat blokje is dit papiertje met de theekopjes mijn aller-favorietste :). Misschien komt het omdat ikzelf ook een enorme theeleut ben??


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart turquoise en wit
- Designpapier: Little Yellow Bicycle - Just Because
- Stans lijst: Marianne Design - LR0268
- Stempel 'let's have some tea': Marianne Design - Eline's Winterhuis - Teatime EC0131
- Houten theepot: Dovecraft - Cupcake Boutique
- Knoopjes: AnMa Creatief

Fijn weekend nog!

Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

  1. Mee laten doen met de uitdaging van de Dutch Card Lovers!

    http://dutchcardlovers.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.