woensdag 1 juli 2015

a Star is Born

Wow wat een geluk allemaal deze week! Bij Eline Pellinkhof won ik twee onwijs leuke collectables (de baby en het olifantje) en bij Cards and Scrap een gaaf pakket met een aantal knutselspullen uit de nieuwe Project Life serie van Marianne Design! En alsof dat nog niet genoeg was, is de zomer nu dan ook nog eens begonnen, jeej! 
Mocht het ooit nog 'knutselweer' worden, dan heb ik alvast heel wat leuks om mee aan de slag te gaan!

Vandaag laat ik jullie een redelijk strak baby-kaartje zien. Omdat ik de patroontjes al wat druk vond, wilde ik de rest van de kaart rustiger houden. 


Bij Oma Dee bestelde ik laatst van die leuke paperclips voor op kaarten. Er zijn allerlei leuke vormpjes van te vinden! Op dit kaartje gebruikte ik er een in de vorm van een ster. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw en basiskarton wit
- Designpapier: Echo Park - Dots and Stripes
- Stans sterren: Nellie Snellen
- Stempel 'a star is born': Hero Arts - Precious Baby Boy
- Paperclip ster: Bij Oma Dee
- Touwtje: American Crafts
- Plakparels

Deze kaart doet mee aan de ABC challenge  bij Erna Logtenberg. Dit keer is de letter J van jongetje aan de beurt. Daarnaast doet dit kaartje ook mee bij Cute Card Thursday aan de challenge 'stars and stripes'.

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:


  1. Je boft maar met zo in de prijzen vallen, gefeliciteerd !
    En wat een gave kaart heb je gemaakt zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Linda!
    En een hele mooie kleuren combinatie. Het knalt zo lekker het blauw met geel.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk van harte gefeliciteerd met al je gewonnen prijzen!

      Verwijderen
  3. Proficiat met al je prijzen! Daar zien we vast wat van terug op je blog binnenkort ;)
    Mooi kaartje, gaaf gemaakt.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat issie leuk! Bedankt voor het meedoen met mijn Challenge! En gefeliciteerd met je winnende kaartjes! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje, zo lief. De plakparels maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk jongenskaartje. Lief en toch stoer. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof ! Ik hou van sterren op kaartjes ! Je kaart valt helemaal in de smaak ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.