vrijdag 4 september 2015

Vogeltjes van Hout

Bij Xenos verkopen ze momenteel heel leuke houten figuurtjes. De vogeltjes op deze kaart zijn ervan, maar er liggen bijvoorbeeld ook vlinders en veertjes. Als je in de buurt bent, zeker even binnenlopen :).


Ik vond het wel leuk om de houtkleur te combineren met turquoise, lekker fris. Misschien wat te lente-achtig als je het vergelijkt met het weer buiten... maar ja beter een beetje lente op je beeldscherm dan de hele dag naar de regen kijken toch?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleurig
- Designpapier: Echo Park - This & That Graceful
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Houten vogeltjes: Xenos
- Knoop: Action
- Plakparels
- Touw

Deze kaart doet mee aan de challenge bij Mojo Monday met onderstaande sketch:


Fijn weekend!

Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!!! Bedankt voor de tip, ik ga morgen eens kijken...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! En ook een toffe variatie op de schets, ik had de schets ook gezien, maar zat veel te veel met het idee dat de kaart rechtop moest, dus ik wist niks leuks ;) De kleurencombinatie is ook echt tof, lekker fris!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, super kleurencombi! Eens kijken (of juist niet, haha) bij Xenos, ze ze erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en die vogeltjes zijn inderdaad erg leuk! Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje.Inderdaad een mooie kleuren combinatie.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleuren samen . Xenos bestaat jammer genoeg niet in België . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De vogeltjes zijn leuheuk!! Geweldige kleurencombi, ik hou ervan...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart!
    Leuke indeling en mooie kleuren.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.