maandag 2 november 2015

Vlinders in het Roze

Dit weekend ben ik weer eens heerlijk aan het stempelen geslagen met de mooie vlinders van Eline's Huis.


Bij beide kaartjes koos ik voor een lekker zoete, roze kleurencombi. De eerste met hexagons.


En de tweede (als het al kon) nog zoeter met een kantrandje.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roze en basiskarton wit
- Designpapier eerste kaart: Marianne Design - Eline's Paper Fabrics
- Designpapier tweede kaart: Marianne Design - Eline's Hello Sweet Baby
- Stempels vlinders: Marianne Design - Eline's Huis EC0119
- Stempel 'gefeliciteerd' eerste kaart: JoyCrafts 6410/0021
- Stempel 'gefeliciteerd' tweede kaart: Marianne Design CR1319
- Enamel stickers: Marianne Design
- Pailletten/ sequins
- Kant (papier)

Deze kaarten doen mee aan de uitdaging bij Everybody Art Challenges: gestempeld.

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuke kaartjes! Mooe kleurencombi ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kaartjes, leuk ook het gebruik van de hexagons!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zachte mooie kaartjes . Je gebruikte leuke vlinders .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een leuke kaartjes. De hexagons vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten. Mooie kleuren en vlinders zijn altijd super;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk zijn ze geworden !
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten! Ja, die vlinder (en de rest van die stempelset) blijft mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.