vrijdag 8 januari 2016

Eline's Uiltjes #15 - Thanks

Vlak voor de feestdagen kreeg ik een super leuk berichtje van Chantal. Ze had op mijn blog gelezen dat mijn voorraadje knipplaatjes van Eline Pellinkhof aardig op begon te raken. Omdat zij die van haar niet meer gebruikte, wilde ze die wel aan mij opsturen.


Daar was ik natuurlijk onwijs blij mee en maakte dit kaartje om haar te bedanken, Ik gebruikte voor dit kaartje direct een van de geknipte plaatjes :). 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia en basiskarton wit
- Designpapier: Authentique - Spectrum
- Stans 'thanks': Lawn Fawn - Scripty Thanks
- Afbeelding uiltje: Marianne Design - Eline's Summer Owls #1
- Fotohoekjes: Hema
- Pailletjes/ sequins


8 opmerkingen:

  1. Ik las je berichtje toen . Leuk hé die onderonsjes in blogland .
    Ze zijn tof die uiltjes !
    Je kaart is mooi .
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief gebaar. Je kaart is erg leuk geworden. Vooral die kleurtjes passen goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens leuke post zeg, uiltjes krijgen..Jouw kaartje is gaaf geworden, heel leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weer zo'n kleurrijke en vrolijke kaart van jou Linda!
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh fijn zulke volgers :)
    En het kaartje is ook leuk geworden, zal vast in de smaak vallen!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kaartje is superleuk. En wat lief dat ze dat deed trouwens, fijn om te delen ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat lief van haar en wat een schattig kaartje heb je terug gestuurd! Heel leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda ik heb jouw super leuke kaart nog steeds en doe ik ook niet weg :) Ik blijf er telkens van genieten en ik ben ook van de kleurtjes dus hij is perfect voor mij :) Ik vind het zo ontzettend lief van jou dat je mij dit kaartje hebt gestuurd! Vooral rond de drukke feestdagen :) Ontzettend bedankt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.