zaterdag 2 april 2016

Bloggersplein op Knotsgekke Kaartendagen

Wat een enorm gezellige boel was het vandaag! Zoals jullie waarschijnlijk wel wisten, stond ik vandaag samen met o.a. Miranda en Rimmie op het Bloggersplein van de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.

Het idee erachter was 'meet & greet' met bloggers en dat is wat mij betreft heel goed gelukt! We hebben heerlijk gekletst met ChantalGelinda en haar nicht, SanneColienMarikenEllen en Margriet. Onwijs leuk om eens de gezichten achter de blogs te zien en elkaar in het echt te ontmoeten. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog heel wat niet-bloggende bezoekers aan ons 'kraampje' gehad en onze creaties en blogs geshowd.


Het plan om gedurende de dag nog aan de slag te gaan met projectjes is niet eens tot uitvoering gekomen. We hadden het veel te druk met alle gezelligheid om ons heen!


Inmiddels weer lekker thuis en kunnen we met een goed gevoel terugkijken op deze dag. Wie weet, in  het najaar weer?


9 opmerkingen:

  1. Was enorm gezellig!! En wat mij betreft zeker nog een keertje!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het een succes was en zeker om iedereen is in het "eggies" te zien. Klein beetje jaloers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het leuk om je in het echt te ontmoeten! Jammer dat het maar zo kort was. De volgende keer kletsen we langer bij!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker was het ontzettend leuk om je ontmoet te hebben en je prachtige kaarten 'live' te zien. Nog mooier dan op de foto! Ik heb genoten!! Fijn weekend verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om je te ontmoeten op het bloggersplein! Gezellig was het zeker, gaan we in september nog maar eens overdoen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ontwaak net uit een een heeeele lange slaap, ik lag er vroeg in gisteren haha. Wat een leuke dag was het hè, super gezellig zo samen achter ons kraampje! Ik heb genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er niet geweest, helaas. Het ziet er gezellig uit bij jullie. Wellicht een ander jaar... Geniet maar lekker na van een heerlijke dag! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda wat vond ik het leuk om jou in het echt te ontmoeten! Jullie kraam zag er zo top en proffie uit :) Zoveel super leuke kaarten van jou gezien, zelfs op jouw laptop :) Ik dacht al dat je een leuke en gezellige meid bent en dat is bevestigd gisteren! Super leuk om te lezen dat je het zo gezellig hebt gehad en zoveel Bloggers in het echt hebt ontmoet. Leuk is dat hé om de mensen 'achter de schermen' in het echt te zien?! Ik weet zeker dat je nog een keer gevraagd zal worden hiervoor ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was inderdaad hartstikke leuk! Mij was het 100% meegevallen.
    Leuk om je in het echt ontmoet te hebben en je kaartjes in het echt te hebben kunnen bewonderen.
    Wie weet in het najaar weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.