woensdag 27 april 2016

Gift Box #2 & In een Lijstje voor Rosa

Een vriendin van mij beviel in februari van haar eerste kindje, Rosa. Wat een schatje! Ik kon het natuurlijk niet laten iets voor haar te freubelen. 

 

Vandaag laat ik jullie zien wat ik voor haar maakte: een lijstje en bijpassend doosje.


Omdat ze twee katten hebben en Rosa bij ons eerste kraambezoek een heel lief pakje aan had met poesjes erop, besloot ik dat ook in het cadeautje te verwerken.


Voor zowel het doosje als het lijstje gebruikte ik voor ik de achtergrond een masking stencil en daarbij donkerroze en lichtroze inkt. Het katje stempelde ik op grijs papier en gaf haar een glitterbolletje aan haar halsbandje.


Ingrediënten voor deze cadeautjes:
- Basiskaart wit en kraft
- Masking Stencil: Stampin' Up
- Stans cijfers (datum): JoyCrafts 6002/0139
- Stempel katje: Marianne Design - Eline's Sweet Sentiments EC0152
- Stempel alfabet groot: Marianne Design - Eline's Alfabet EC0153
- Stempel alfabet klein: KaiserCraft Typewriter Alfabet
- Klemmetje: Kimya verpakkingen
- Glittersteentjes: Queen & Co - Twinkle Goosebumps
- Plaksteentjes
- Touwtje: Hema

Dit cadeautje doet mee aan de uitdaging 'alles behalve een kaart' bij AnMa Creatief.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje! Lief gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaah hoe schattig, het poesje in de lijstje met "muisjes"...geweldig!!!Weet zeker dat dit cadeau enorm gewaardeerd werd.

    Fijne koningsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kadootjes en leuk om het zo persoonlijk te maken door de naam en datum erop te verwerken!
    Fijne Koningsdag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kraamcadeautjes! Heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een lief kraamcadeautje gemaakt voor de kleine Rosa!
    Het lijstje staat hier ook nog op de "to do" lijst, ziet er zo gaaf uit en is meteen een leuk cadeau!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is leuk om te krijgen. Met heel veel zorg gemaakt Linda. heerlijke kleurtjes en wat een leuk idee om het doosje met een klemmetje en touwtje vast te zetten. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaahhh wat cute! Erg leuke kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief setje Linda! Heel leuk om te lezen waarom je het poesje erin hebt verwerkt :) Hier zal Rosa nog jaren van genieten met haar ouders denk ik!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend gaaf zeg en zo toepasselijk gedaan. De combi doosje en lijstje vind ik superleuk!
    Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.