dinsdag 17 mei 2016

Balloon Celebration #2

Zoals ik pasgeleden al eens vertelde, staan mijn moeder en ik aanstaande zaterdag op een hobbymarkt hier in Zoetermeer om onze kaarten te verkopen voor het goede doel. Om last minute nog wat extra voorraad aan te leggen, ging ik aan de slag met deze kaarten.


Omdat de examens op middelbare scholen niet lang meer op zich laten wachten, verwacht ik wel wat vraag naar geslaagd-kaartjes (als we überhaupt wat verkopen.. heb zoiets nog nooit gedaan!). 


Ik ging weer met de ballon-pons in de weer, wat vrolijke designpapiertjes en een stempel in bijpassende kleur. Tot slot voegde ik een streepjes-lijntje en wat pailletjes toe om de kaart af te maken.

De rood-roze versie nog even in zijn (of eigenlijk haar) eentje op de foto:


En de groen-blauwe versie:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart roze en turquoise
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Brights Red, Orange and Pink
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Brights Blue and Green
- Pons ballon: Stampin' Up Balloon Celebration
- Stempel tekst: JoyCrafts 6410/0021
- Pailletjes/ sequins
- Fineliner

11 opmerkingen:

  1. Jullie kraam zal vast veel succes hebben! Kan ook niet anders met leuke kaarten zoals deze 2 ;-) Ik sta aanstaande zondag weer op een marktje, dus als je tips nodig hebt? Ik vind geslaagd-kaartjes trouwens een uitstekend idee! Daar moet ik er misschien ook nog een paar van maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaarten! En geslaagd kaartjes zijn altijd handig in deze tijden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaartjes! succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 vrolijke geslaagd kaarten.
    Mooi hoor.


    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke kaarten Linda!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee gave, feestelijke kaarten, mooi! Succes alvast met de verkoop!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten, Linda! Lekker feestelijk. Succes met je verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk geworden zeg! Ik denk dat je wel kaarten zult verkopen, ze zijn heel erg mooi! Succes ermee!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet wel zeker dat jullie een hoop zullen verkopen :) Zo lief dat jullie dit doen voor het goede doel! Have fun en de kaarten zijn super leuk! Goed idee om aan de scholieren te denken die zijn geslaagd ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Succes! Jij en je mam gaan veel verkopen want jullie maken beide leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat verkopen komt wel goed, want deze zijn hartstikke leuk!
    Ik had zelf ook geslaagd kaartjes gemaakt en die zijnook al op....
    Laat je nog even weten of deze eerste keer een succes was?

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.