zaterdag 7 mei 2016

Gift Box #3 - Pillow Box

Normaal gesproken vind ik één blogberichtje per plaatsen wel genoeg, maar sorry... vandaag wil ik toch nog graag iets met jullie delen!

Vanmorgen toen ik de Zeeman binnenliep, zag ik deze onwijs leuke (en spotgoedkope!) cadeaudoosjes liggen. Ze worden verkocht per 3 stuks (inclusief wat touw) voor slechts 49 cent.


Eenmaal thuis kon ik het niet laten ermee aan de slag te gaan, ondanks het mooie weer buiten. Maar je hebt dus in nog geen 10 minuten een onwijs leuk doosje (vind ik dan!). Wat washi tape, houten figuurtjes een stempel en klaar!


Van de week nog maar even wat halen, want ik denk dat ik wel heel snel door deze voorraad heen ben.

Ingrediënten voor deze doosjes:
- Basis: kraftkleurig doosje Zeeman
- Stempel tekst: Els Brigé - 't is je Verjaardag
- Washi tape
- Houten figuurtjes - Xenos

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker leuk uit en je hebt ze erg leuk gepimpt. Zelf heb ik er een stansmal voor en maak ze dus uit allerlei soorten papier.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk die leuke tips mogen altijd!
    Leuke doosjes zo met die tekst er op!

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Dankjewel voor de tip! Ik zal hier eens kijken bij de zeeman.. Je hebt ze echt heel erg leuk gepimpt! En ik denk dat je er ook zo doorheen zal zijn als je ze zo leuk pimp! :)
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof! Ik was vanmiddag in de Zeeman,maar niet bij het knutselgerief gekeken. Maar ik moet toch terug om iets te ruilen, dus bedankt voor je tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf Linda, superleuk zijn je doosjes! Ga maandag gauw eens kijken...
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke doosjes zo, altijd handig als klein cadeautje! En twee berichten per dag verveelt echt niet hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn zeker leuke doosjes! Mooi gemaakt en geen geld. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Action, Xenos en Zeeman hebben regelmatig iets wat goedkoop, maar vooral heel erg leuk is.
    Zo had ik bij Action Clearstamp met o.a. kleine afbeeldingen m.b.t. strand. Ook zo leuk. Deze doosjes zijn heel leuk geworden. De stempel van Els blijft wel een blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.